niedziela, 24 stycznia 2016

Death cd Shoguna i Onyx'a

Spojrzałam na wilk po czym odwróciłam głowę .Nagle wstałam i popatrzyłam na basiora.
- Death - Powiedziałam.
Wilk popatrzył na mnie.
- Co tutaj robisz ? - spytał.
- Planowałam odpocząć ale coś mi w tym przeszkodziło. - powiedziałam.Posłałam mały uśmieszek w stronę basiora po czym szybko wskoczyłam na drzewo. Zauważyłam jakiegoś wilka zmierzającego w naszą stronę ale go nie poznawałam.
Spojrzałam na wilka który patrzył się na mnie jednak szybko odwrócił swój wzrok.Znów spojrzałam na zbliżającego się wilka .Szybko zeskoczyłam z drzewa i zaczęłam biec.
- Choć - Krzyknęłam.Wilk automatycznie ruszył się z miejsca i zaczął biec ze mną.Ciągle miałam wrażenie ,że wilk się zbliża. Zaczęłam biec szybciej.Wilk nie nadążał.Zakręciłam w stronę pobliskiego lasu. Stanęłam na jego porządku i wypatrywałam Shoguna i tajemniczego wilka.Nagle poczułam  że ktoś się zbliża i nieoczekiwanie ktoś na mnie wpadł .Był to Onyx ale i za uwarzyłam zbliżającego się w naszą stronę Shoguna.
Basior stał na denną a ja pod wpływem impulsu rzuciłam się na niego powalając go.Basior wstał i zaczął otrzepywać się ze śniegu.Spojrzałam na Shoguna który był coraz bliżej nas. Zaczęłam oddalać się od wilków .
- A ty gdzie ?! - mrukną Onyx .
- Nie powiem - powiedziałam
- Możecie iść zemną jeśli chcecie.- dodałam po chwili.
(Onyx ? Shogun ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy