środa, 17 lutego 2016

Od Hope cd Draco

Spojrzałam na odchodzącego wilka.Szybko odwróciłam się i odeszłam.Wskoczyłam na duży kamień który znajdował się obok dużego drzewa.Cały czas próbowałam zasnąć ale nadal nie mogłam zasnąć. Westchnęłam głośno i zeskoczyłam z kamienia .Zaczęłam biec .Nie zatrzymywałam się i miałam coraz większe starzenie ,że jestem coraz to szybsza. Nagle ujrzałam w oddali sylwetkę jakiegoś wilka.Nie wiedziałam co zrobić. Zatrzymać się czy nie zatrzymać.Albo czy atakować lub ominąć.Wnerwiało mnie to .Jednak postanowiłam go zaatakować .Szybko skoczyłam na wilka powalając go na ziemie .Zaczęłam warczeć na wilka .Po chwili zrozumiałam ,że to ten sam wilk którego spodlałam wcześniej.Szybko zeszłam z wilka i odwróciłam się nic nie mówiąc .Wilk podniósł się patrząc na mnie trochę wnerwiony.Po chwili podszedł do mnie i powiedział.
- ....

(Draco? brak weny)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy